افکار یک زندانی

« الدنیا سجن المومن »

افکار یک زندانی

« الدنیا سجن المومن »

افکار یک زندانی

امام صادق (علیه السلام):
«بنویس و علمت را در میان دوستانت منتشر ساز و چون مرگت رسید آن ها را به پسرانت میراث ده زیرا برای مردم زمان فتنه و آشوب میرسد که آن هنگام جز با کتاب انس نگیرند.»
اصول کافی، باب فضیلت نوشتن، حدیث یازدهم.

سلام بر اربعین

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ق.ظ

سلام بر صفر، سلام بر غم های پیآپی او، سلام بر محمد مصطفی صل الله علیه و آله و بر سبط اکبرش، حسن بن علی علیه السلام. سلام بر پاره ی تن رسول الله، امام رئوفِ غریبان. سلام بر مشهد الرضا. سلام بر آخرین روز ده ی دوم ماه صفر. سلام بر اربعین. سلام بر گذرنامه هایی که از شوق بی قرارند. سلام بر کوله های خسته ای که جان دوباره یافته اند. سلام بر مردان و زنانی که محیای سفر شده اند. سلام بر قدم های پیاده و گام های بلندی که تا آسمان سفر می کنند. سلام بر آن مرد عرب که با پیاله ای بر دست، در انتظار زائران است. سلام بر آن دخترک عرب که جرعه ای آب را نذر رفاقتش با حضرت رباب کرده است. سلام بر موکب های سیاه پوشی که عزادارند و سر خوش؛ عزادار غمی به پهنه ی تاریخ و سر خوش از هبوط ملائکه ی الهی . سلام بر آن زخم ها که در راه دوست بر قدم های عاشقان می نشیند. سلام بر سوزش بی اهمیتی که تو را از راه باز نمی دارد. سلام بر خرده ریز های سفره ی نذری که به مقام خویش می بالند. سلام بر ستون های آخر. سلام بر حرم پاسدار حریم ارباب و بر گنبدی که به پیشواز زائران صاحب خود می آید. سلام بر ورودی های شهر بلا. سلام بر شوق لحظه های ورود. سلام بر سلام خسته ای که در بین الحرمین می دهند. سلام بر لک لبیکی که در پاسخ به هل من ناصر حسین علیه السلام به عرش می رسد. سلام بر زیارت نامه ی اربعین. سلام بر اشک سلام اول. سلام بر دعا برای سلامتی مادری یا شفای پسری. سلام بر آن نگاه دنباله داری که ضریح به قدم های زائران دارد. سلام بر روضه ی منوری که چون جزیره ای در میان دریای نوکران استقرار یافته است. سلام بر تمام دعاهای مستجاب زیر بقه ی مبارک. سلام بر سلام آخر. سلام بر اشک جدایی. سلام بر حرارتی که در سینه هاست و هرگز خاموش نخواهد شد.. سلام بر اندوه زینب در لحظه ی وداع، اندوهی که هرگز از کربلا نرفته است. سلام بر امید بازگشت در لحظه ی خداحافظی. سلام بر اربعین و اصحابش. سلام بر تمام سربازانی که تقدیرشان این بود که در آخرالزمان به یاری امام غربشان بشتابند. سلام بر حسین و بر علی بن حسین و بر اولاد حسین و بر اصحاب حسین. 

۹۶/۰۸/۰۲
زندانی زندانی

نظرات  (۱)

سلام بر اربعین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">